אם נתקלת בשאלה או בעיה במהלך העבודה עם התוכנה, תוכל להיעזר בקובץ העזרה המובנה של התוכנה. הקובץ נפתח בלחיצה על הכפתור "עזרה" במסכים השונים וכן מתפריט "עזרה", בפריט "עזרה".
בהמשך דף זה תוכל לקרוא תשובות לשאלות נפוצות. אם עדיין לא מצאת את התשובה לשאלה שלך, ניתן לפנות במייל ל. לתשומת לבך, תמיכה במייל ניתנת בחינם במהלך השנה הראשונה שלאחר הרכישה. החל מהשנה השניה, המעוניינים בתמיכה במייל מתבקשים לשלם 200 ש"ח + מע"מ.
שאלות ותשובות
אני רוצה לקנות את התוכנה, אבל לא יודע איך לעשות את המעבר מהפנקסים לתוכנה. תשובה
תמיד קשה לעשות שינוי, אבל במקרה הזה הוא באמת קל במיוחד! אין צורך לעשות דבר. את החשבונית/ קבלה הבאה שלך תוכל כבר להוציא באמצעות התוכנה, ללא הכנות מיוחדות.
מה מחיר התוכנה? תשובה
מחיר התוכנה 1,500 ש"ח לא כולל מע"מ, מחיר חד פעמי כולל תמיכה במייל לשנה ועדכונים עתידיים. מהשנה השניה תמיכה במייל תעלה 200 ש"ח לשנה לא כולל מע"מ.
מהן אפשרויות התשלום? תשובה
ניתן לשלם בהעברה בנקאית או בצ'קים. לתשלום בהעברה בנקאית כתוב מייל ל.
קניתי את התוכנה! מה עושים עכשיו? תשובה
לאחר רכישת התוכנה, צריך להירשם באתר ולקבל מספר לקוח וקוד הפעלה. לאחר מכן תוכל להוריד את התוכנה, ולהתקין אותה.
התקנתי את התוכנה. איך אתם ממליצים להתחיל לעבוד איתה? תשובה
כדי להתחיל לעבוד עם עבודת מלים, אתם צריכים לקוחות. כדאי להתחיל בהזנת הלקוחות, כיוון שרק לאחר מכן תוכלו לשייך להם עבודות, חשבוניות וקבלות. מומלץ להזין כבר בהתחלה את כל פרטי הלקוח, כדי שתוכלו מיד ליישם את כל אפשרויות השימוש בתוכנה.
אני מנסה לשלוח ללקוח שלי מייל באמצעות התוכנה, אבל אפשרות המייל סגורה בפני (אפורה). תשובה
אם אפשרות שליחת המייל סגורה, כנראה שלא הוזן ללקוח זה מייל. גש ללקוח, הוסף לו איש קשר (רק לאנשי קשר אפשר לשלוח מייל), והוסף כתובת למשלוח מייל. לאחר מכן תוכל לחזור למסמך שרצית לשלוח, ואפשרות המייל תהיה מאופשרת.
בחודש שעבר הפקתי חשבוניות מפנקס הנייר שלי, האם חובה להפיק להן קבלות נייר? תשובה
לא, את הקבלה הבאה שלכם תוכלו להפיק מהמחשב, באמצעות התוכנה. למעשה, אפשר ורצוי לעבור מיד לעבוד עם התוכנה. אין צורך "לסיים חודש" בפנקס או לחכות עד שהוא יסתיים.
התחלתי להוציא חשבונית, התחרטתי באמצע, אבל היא לא נמחקת. תשובה
ברגע שלוחצים על "צור חשבונית חדשה", התוכנה מקצה לה מספר חדש. לפי הוראות מס הכנסה, לא ניתן למחוק חשבוניות, אלא רק לבטל אותן. אם אין לך צורך בחשבונית שהוצאה בטעות, תוכל להיכנס אליה ולבטל אותה. לחשבונית מבוטלת יש מספר ברצף החשבוניות, והיא פשוט מופיעה כ"מבוטלת".
הוצאתי קבלה, אבל אני מקבל הודעה ש"סכום הקבלה אינו תואם לסכום החשבונית". תשובה
מאחר שהקבלה מופקת מתוך החשבונית, התוכנה מצפה שהסכום שיתקבל יהיה סכום החשבונית. אם הסכום אינו זהה, יש להשתמש בשורה "חיוב/זיכוי נוסף" כדי להתאים את הסכום שהתקבל לסכום החשבונית. ב"תיאור" ניתן לציין שהיה קיים פער כזה.
אני עובדת עם לקוח אחד, אבל מתרגמת לו לכמה שפות, ובתעריפים שונים. מה עושים? תשובה
במסך הלקוח ניתן להגדיר תעריפונים. ניתן להגדיר תעריפון לכל שפה ולהגדיר לה תעריפים שונים. בהצעת המחיר ובעבודה ניתן לבחור בתעריפון ששמרת.
עשיתי עבודה גדולה מאוד, ואני לא רוצה לשלם עליה מע"מ לפני שאקבל את התשלום עבורה. תשובה
בדיוק לשם כך יש את האפשרות הנוחה של שליחת חשבון עסקה במייל. מתוך העבודה שסיימת תוכל ליצור חשבון עסקה, ולשלוח במייל. חשבון עסקה אינו מדווח כחשבונית מס, ואין צורך לשלם בגינו מסים. לאחר קבלת התשלום, תוכל להפיק מתוך חשבון העסקה את חשבונית המס, ורק אז תחוייב בתשלום המס. מומלץ להיעזר ברואה החשבון שלך.
אני נוהג לפרט ללקוחות את שמות הקבצים ששלחתי להם על גבי החשבונית. איך אעשה זאת עכשיו? תשובה
כל הפרטים המוזנים בשורת ה"תיאור" בעבודה, יופיעו על גבי החשבונית. באפשרותך להזין בתיאור העבודה את שם הקובץ, או כל תיאור אחר שלו, שאתה רוצה שיופיע על גבי החשבונית.
אני אוהב לעקוב אחר ההכנסות שלי במהלך החודש. האם יש אפשרות לעשות זאת באמצעות התוכנה? תשובה
בוודאי. ניתן להפיק "דוח עבודות", שיציג את ההכנסות הצפויות מהעבודות. הדוח ניתן להפקה מתפריט "דוחות" או תפריט "עבודות".
מה ההבדל בין לקוחות לבין אנשי קשר? תשובה
זה ההבדל בין הגוף שמולו אתם עובדים, ואשר שמו חייב להופיע על החשבונית (החברה) לבין האדם שאיתו אתם משוחחים בטלפון ואליו אתם שולחים מיילים. שם הלקוח יהיה שם החברה, כיוון שזהו השם המופיע על החשבונית, ושם איש הקשר יהיה שם האיש בחברה שאליו אתם מתקשרים כדי לברר אם אפשר לדחות את תאריך הגשת העבודה.
אתם מספקים שירותי תמיכה? תשובה
כן, בשנה הראשונה לאחר רכישת התוכנה אנחנו מספקים תמיכה חינם, באמצעות . כל שאלה תיענה בתוך יום עבודה לכל היותר. בשנה השניה לאחר רכישת התוכנה נשמח להציע תמיכה בעלות של 200 ש"ח + מע"מ לשנה.
קבעתי עם הלקוח שלי מחיר עבור התרגום, שאינו תלוי בספירת המלים. אני לא מעוניין שהוא יראה את ספירת המלים בחשבונית. האם הדבר אפשרי? תשובה
בוודאי. בתוך העבודה שפתחת לאותו לקוח, ציין ב"סכום המבוקש", את הסכום שקבעת עם הלקוח. השאר את שדה המלים ריק.
איך מגבים את התוכנה? תשובה
בתפריט "הגדרות" ניתן להיכנס ל"גיבוי וארכיון" ולהגדיר תיקיה לשם יבוצע גיבוי בכל פעם שסוגרים את התוכנה. מומלץ לדאוג לגיבוי יומי של תיקיה זו במידה שהיא נמצאת על המחשב האישי. ניתן להגדיר כאן תיקיה ברשת או תיקיה על גבי איחסון נייד, כמו דיסק און קי.
בשימוש ראשון בתוכנה, אני מקבל הודעת שגיאה על כל שמירה ושליפה של נתונים תשובה
מומלץ להריץ את התקנת התוכנה בהרשאות של administrator. לשם כך, לאחר הורדת התוכנה יש להריץ אותה ע"י קליק ימני ובחירה באפשרות Run as administrator. אם האפשרות לא מופיעה בתפריט, יש ללחוץ על Shift בשילוב עם הקליק הימני.